zaterdag 17 augustus 2013

PRIMARK

Heey allemaal,
Ik ben gister met een vriendin (Mariette - cute name) naar de PRIMARK geweest! Lovee that shop! Dus ik dacht laat ik daar wat over schrijven : ), I hope you like x


 Alles! 


 Rugzakje met bloementjes en bruin leer, aan de rechterkant een zak voor een fles en aan de binnen kant ook nog een vak. I LOVEE THIS BAG, ik wou al zoo lang zo'n soort tas en deze is ook maar 10,-. I LOVE YOU BAG : )


Dit rokje is ook zoo mooi! Het is een high waisted en heeft een soort tie dye en hij is echt tof : ). Hij was 13,- wat echt niet duur is voor zo iets leuks! 


Houthakkers topje met studs : ) hoe tof wil je het hebben en ook maar voor 13,- : ))) 


I LOVEE THIS. Kijk hoe schattig koeien pantoffels, ze zitten super lekker eigenlijk een soort ballerina's die heel zacht zijn van binnen voor maar 3,50 !

Dat was het dan ik hoop dat jullie het leuk vonden 
Lovee, 
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten